Αρχική » ΕΚΛΟΓΕΣ 2014 » Πως να κρυφτείς απ΄τα παιδιά….!!!

Πως να κρυφτείς απ΄τα παιδιά….!!!

ekloges plaka

 

Πως να κρυφτείς απ΄τα παιδιά….!!!

 

Τρεις οικογένειες στο χωριό παρακαλούν να μην υπάρξει 2ος γύρος ευροεκλογών, όχι δεν  έχουν  υποψήφιο! Γάμο εχουν οι άνθρωποι την άλλη Κυριακή  κι ο κουμπάρος είναι εφορευτική επιτροπή στα Τρίκαλα!

Στο ΜΕGA (τους), τρεις  μέρες πριν τις εκλογές παίζει με τις ώρες η κλασσική τρομολαγνική εκπομπή οπως πριν  δυο  χρονια με το «ντοκυμαντερ» για τη δραχμή…  (Θυμάμαι τη Χούκλη στο «ρεπορτάζ της Δραχμής» τον Ιούνιο του ’12. Ήταν τότε που τελείωσε ως δημοσιογράφος και ξεκίνησε καριέρα ως φερέφωνο).

Στο ίδιο κανάλι

Μανώλης Γλέζος :  – Εκτέλεσαν τον αδερφό μου οι ναζί .

Όλγα Τρέμη: – ε, και τι σημαίνει αυτό ;; 

– Tίποτα κοπέλα μου ( για σένα)!  Τίποτα. Δικός του αδερφός ήταν! Κάνε  «δουλειά»  σου εσύ . .. Οταν θα έρθουν για τον δικό σου αδερφό δεν θα υπάρχει  κανείς για να τον σώσει. Αλλά τι σου λέω εγώ τώρα.. εσύ καταλαβαίνεις μόνο από  Big Brother !

Oυρλιάζουν όλα (μηδενός εξερουμένου) τα τρομοκάναλα , για λίγη σταθερότητα .

 

Eιδικά στον ANT1  έχουν ξεσαλωσει ! Πολιτική σταθερότητα  το λένε τώρα! Δεν χρειάζονται εκλογές! Όπως όπως  μια κυβέρνηση κι οτι γίνει.

Ψυχραιμία  όμως  εμεις  ε!  Δείξτε    κατανόηση στον ΑΝΤ1

βιλλα κυριακου

… Φοβάται ο έρημος ο Κυριακού μη βγει ο Συριζας και του πάρει το αυθαίρετο λιμάνι, μαζί με τη βιλάρα από δίπλα , του φύγει το γκομενάκι τώρα στα γεράματα και τι θα κάνουμε!

Τι ντροπή!  Τι να πω τώρα εγώ  στην ανηψούλα μου που με ρωτάει:  –Tι θα γινει  Θεία, αν ο μπαμπάς δεν μπορέσει να ξεπληρώσει την τελευταία δόση του δανείου  τώρα που έμεινε άνεργος;; Θα μας πάρουν το σπίτι  και θα μένομε σε «τέντα» που μου λέει;  Κι αν τελικά μπορέσει και την πληρώσει αλλά έρθουν οι Αριστεροί και μας πάρουν τα σπίτια; ΄

Nα της πω  πως  κανένας δεν γίνεται να είναι χειρότερος από αυτούς  που πετάνε τον  κόσμο στο  δρόμο, για να του δίνουν μετά  ελεημοσύνες επαίροντες ή θα θεωρηθεί ότι αριστερίζω  και   κάνω πολιτική κατήχηση σε μικρό παιδί;;  Να της πω πως  » οι πολιτικοί μας  είναι ΨΕΥΤΕΣ  εκτός από κλέφτες και πως τα βρωμοκάναλα είναι αχυράνθρωποί τους» ;;;

Σωπαίνω , της χαμογελώ αινιγματικά και της λέω : «Μην ανησυχεις  μωρό μου, δεν θα αφήσουμε κανέναν να σας το πάρει » .

Μέσα μου σκέφτομαι  :» Απο τα κορακια των αγορων στα κορακια της δημοσιογραφιας που πουλανε φοβο με το τσουβαλι,  μια ψηφος δρομος!»

Τρέμουν  οι γέροι στο καφενείο του χωριού  μην και δυσκολευτεί ο μεγαλοεπιχειρηματίας από δευτέρα! Πόσο ηλίθιο!

Χτες   στο  Συνταγμα είχαν  συγκεντρωση: η Μεσσηνια,οι εργαζομενοι του Μουσειου Ακροπολης, τα δωρεαν εισητηρια της ΟΝΝΕΔ κ τα ΚΑΠΗ επαρχιας…

.. Ετσι η καλή σου,  σήμερα , πήρα  τηλέφωνο στο Μαξίμου να κάνω κράτηση για μια απο τις 770.000 θέσεις εργασίας του Σαμαρά, αλλά τους πετυχα στο τραπέζι, είχαν γλαρόσουπα… ;-p

Αύριο  στις 7 το απόγευμα ο  Σαμαράς μιλάει στο Σύνταγμα. Φήμες λένε πως , με  σκηνοθετη το Γιώργο Παπαδόπουλο  ετοιμάζεται τρομερό υπερθέαμα με λέιζερ στη συγκέντρωση Σαμαρά .  Θα εγχειριστεί ζωντανά και από το άλλο μάτι για να συγκινηθούμε.

 » Παιδιά της τροχαίας» , να είστε στον Κηφισό μην χαθεί κανένα πούλμαν μεσσήνιων ψηφοφόρων …

Για μας μην ανησυχείτε .Θα  είμαστε όλοι εκεί ( για γιούχα).Γιατί γιούχα?

Ψηφίζω Ελιά μου λέει η χαζοΓωγώ  

Μια από τα ίδια είναι και αυτοί της λέω εγώ. 

Ψηφίζω  ΠαΣοκ,  λέει η άλλη η κάμπια,   για να βγούμε από   τα μνημόνια! 

Και ποιος τα έφερε τα μνημόνια γ@μώ το νευρικό μου σύστημα, ο άγιος Βασίλης ;;

Κλείνω  το κείμενο εδώ,  και  ψάχνω μεσω του Ερυθρού Σταυρού κανα συγγενή στη Βραζιλία.

Μάταια ομως. ‘Εχουν φύγει όλοι …

Δακτυλικά αποτυπώματα...