Αρχική » ΕΟΡΤΕΣ » (μ)αγκάλι

(μ)αγκάλι

– Γιατί δεν μου είπες ότι πλησιάζουν τα Χριστούγεννα;

– Πού να βρω χρόνο να κοιτάξω το ημερολόγιό μου;»  γκρίνιαξε οργισμένη η  Αλίκη  στη Λιακάδα που  στέκεται αμήχανα, με μάτια γουρλωμένα, ακροβατώντας μεταξύ απορίας και θυμού.

Tα σκαριφήματα είναι εμπνευσμένα απ΄ το πενάκι της Λιακάδας , για  να μας θυμίζουν το  πως και  το πού, πάλλονται οι επικείμενες γιορτές των ημερών που έρχονται ! Και που προς το παρόν,  μας το θυμίζουν,  μόνο οι πλουμιστές βιτρίνες!

img_40071

– » Τα χρυσάφια ξεθωριάζουν κόρη μου στο πέρασμα του χρόνου! Μόνο της καρδιάς η ζεστασιά κρατάει τη λάμψη »  έλεγε  η σοφή  γιαγιά μου,  σαν με κανάκευε  δίπλα στο φτωχικό της παραγώνι.

Ετούτη την κουβέντα θα  ‘θελα να  την έχω  λουλούδι,   καρφιτσωμένο  στο πέτο μου  !

  • Να την αντιπαραθέτω στις λαμπερές των ημερών βιτρίνες !
  • Να τη φορώ στα μάτια,  να κοιτάζονται  μέσα τους οι φανταχτερές κυρίες

που περιφέρονται στα Τhe Mall με την εκθαμβωτική καθρέφτη-καθρεφτάκι μου θωριά, κραυγαλέο σήμα του κούφιου εαυτού τους !

blc-lady3

  • Να την περιφέρω στην πόλη μας, που θρέφει  αναιδέστατα την καταναλωτική της κοινωνία , γυρίζοντας  τη πλάτη στον πόνο  και τη σκληράδα της μοναξιάς, αφήνοντάς την,  έρμαιο στην  αγριάδα  και την ψύχρα των  ανέμων!
  • Να αφουγκραστεί μίζερες κουβέντες για την πλουμιστή τη φορεσιά που έχει τσουχτερή τιμή….
  • Τα περίσσια και τα ίσια, τα θρύψαλα της αλήθειας μας και τα ψήγματα της ανθρωπιάς μας… να τους θυμίσει !

Κι έπειτα, να της μιλήσει ψιθυριστά -όπως μιλάει πάντα η αγάπη-

για εκείνο το πιτσιρίκι που,   με μαλλιά πεσμένα από τις  «θεραπείες» ,

κοιτά βουβό πίσω από το τζάμι, τους επισκέπτες του !

Άχνα δεν βγάζει …  ! Μονάχα παλεύει με θεριό !

Χίλια παιδιά με νεοπλασματικές ασθένειες!

Χίλιες σιωπές … και άλλες τόσες!

Μοναχά  το  βλέμμα καρφώνουν σα δίκοπα  μαχαίρια,  μες στο δικό σου και σε σφάζουν ..

Δεν είναι το φόρεμα η  χαρά! Το κεράκι  το  αναμμένο,  είναι… !

Μαγκάλι  ν’ απλώσεις τα χέρια να ζεσταθείς καθισμένος κατάχαμα.

magali1

Να νιώσεις μέσα και γύρω σου τη φλόγα  του να σε ζεσταίνει .

Άπλωσε το χέρι,  και  τότε θα δεις  το πώς η γνήσια χαρά λευτερώνεται από τις βιτρίνες των ονείρων…

 

Η φλέβα  μπορεί να σπάει και να παίρνει από της βελονιάς  το

τσίμπημα,   της μελιτζάνας   χρώμα!΅ Ετσι  γίνεται το αίμα σου  σαν δίνεις για κάποιον  !

Αλλά η καρδιά  κοκκινίζει  από  χαρά και σου  γνέφει: Aυτό κι  αν είναι δώρο!

tinkerbell4223img_4019

Χίλια λαμπιόνια αστράφτουν  !

Έρχονται Χριστούγεννα …

ΚΙ εγώ σήμερα στόλισα τη  δικό μου γωνιά …

 

Τις κάρτες μου με το Χριστουγεννιάτικο μήνυμα

με ποστ σε σας, νωρίς νωρίς   τις στέλνω   …    μέσα από αυτό το site

http://www.pisti.gr/index.php

.

… Φορώντας τα ψηλοτάκουνα γοβάκια μου,χωρίς βιασύνη μπορώ και  περπατώ ανάλαφρη πια, χωρίς κάτι να με βαραίνει στη συνείδησή μου, τους δρόμους  τούτης της έρημης πόλης …

 



11 thoughts on “(μ)αγκάλι

  1. Λέω να τ’ ανάψω το μαγκάλι…χωρίς βιασύνη πράγματι..

    Καλά Χριστούγεννα λοιπόν , μια και στολίστηκε η σελίδα σου!

    Να είσαι καλά

  2. Πανέμορφα τα στολίσματά σου και το χρόνου, τα ψηλοτάκουνα γοβάκια σου επίσης (τ΄ρλε…) και ακόμη περισσότερο και μπράβο σου, η αναφορά στην στην αιμοδοσία.
    Είμαι αιμοδότρια 23 χρόνια τώρα και ο Γλάρος μου περισσότερα (αυτός με έβαλε σ’ αυτή την ευλογημένη διαδικασια-προσφορά)

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  3. @Ceralex καλώς την από δώ! Μάλλον καλημέρα να σου πω , τέτοια ώρα !
    Σωστά λες .. είναι όμορφα έτσι .. και το έχουν πραγματικά ανάγκη.. Είναι κρίμα να παρασυρόμαστε και να ξεχνιόμαστε στη δίνη της μεγαλούπολης … και τους ρυθμούς της..
    Πατώντας πάνω στο λινκ θα δεις τηλέφωνα και διευθύνσεις…
    Αν θες να δώσεις αίμα μπορείς απλά να περάσεις νηστικιά ένα πρωί από το Αγ. Σοφία Παίδων τμήμα αιμοδοσίας και να ζητήσεις να χρησιμοποιηθεί στο τμήμα Κ.Ε.Θ ( Κεντρο Ειδικών Θεραπειών) εκεί νοσηλεύονται. Αν πάλι 8ες να πας παιχνίδια έχε υπόψη πως θα τα παραδώσεις στην είσοδο του τμήματος.. ( για ευνόητους λόγους δεν επιτρέπετε η είσοδος παρά μόνο σε συνοδούς νοσηλευομένων παιδιών)
    Τα φιλιά μου και ειλικρινά χάρηκα που πέρασες από δω!

  4. Ευχαριστώ Γλαρένια μου …
    Στόλισα το ρουμ για χάρη των παιδιών …
    Μακάρι να είχα τόσα κι άλλα τόσα αποθέματα ψυχής να τους χαρίσω !
    Οσο για τα γοβάκια είναι τ αγαπημένα μου γιατί είναι μαλακά ! Κι ας τα αποκαλεί η κόρη μου, το γοβάκι της Tingerbell! Tα ζηλεύει μάλλον γιατί είναι αχτύπητα! λολ
    Καλώς να έρθουν τα χριστούγεννα μεσ στις καρδιές μας πρώτα και μετά στις βιτρίνες …
    Φιλιά και καληνύχτες!

  5. Καλό είναι να μη τα ξεχνάμε αυτά τα παιδιά τις γιορτές αλλά κυρίως όλο τον υπόλοιπο χρόνο. Η ανάγκη για αγάπη και υποστήριξη είναι πάντα η ίδια.
    Σοφά τα λόγια της γιαγιάς. Καλό βράδυ.

  6. Πολλοί άνθρωποι αυτές τις μέρες ζουν δύσκολα…
    Παιδιά όπως ανέφερες άρρωστα…
    άνθρωποι που σαν μαχαίρι στην καρδιά βιώνουν τα Χριστούγεννα επειδή έχουν χάσει αγαπημένα τους πρόσωπα..
    Δυστυχισμένοι ψυχικά…
    Δε ξέρω..
    Τα χριστούγεννα πάντα μου δημιουργούν αντιφατικά συναισθηματα…
    Αλλά εδώ και 20 χρόνια..
    αναμφισβήτητα έχουν ένα τεραστιο κενό…
    Τελος πάντων..
    η ουσία είναι να γίνουμε σε όλες τις εκφάνσεις της καθημερινότητας καλύτεροι ,ανεξαρτητου εποχής..
    Μπονζουρ Λιακάδα μου!

  7. Kαι όχι μόνο τούτες τις μέρες @Φαραώνα μου! Το θέμα είναι η συνείδηση μας να είναι έτσι καθημερινά! Αν ο στόχος μας είναι αυτός , αν δουλεύουμε προς αυτόν τον στόχο τότε η ζωήμας θα είναι πολύ πιο «ποιοτική»!
    Τα φιλιά μου, και καλή μέρα να έχουμε!

  8. @Γλαύκη μου, αυτή ακριβώς είναι η ουσία!
    Οσο για τα Χριστούγεννα δεν ξέρω γιατί αλλά εμένα σαν γιορτή πάντα μου έφερναν μια μελαγχολική διάθεση …Ισως λόγω του κακού καιρού και της συννεφιάς που συνήθως επικρατεί τις μέρες εκείνες….Βλέπεις σαν Λιακάδα προτιμώ τις μέρες με ηλιοφάνεια και διαύγεια στην ατμόσφαιρα!
    Βοnjour !

  9. τέτοια στολίδια πρέπει να γεμίσουμε όλα τα «σπίτια» μας!

    με τέτοια, «τέτοια» τριαντάφυλλα να γεμίζουμε τα βάζα μας…

    και μόνο γιαυτά τα παιδιά πρέπει τα χριστούγεννα να είναι γεμάτα λαμπιόνια και δώρα και ευχές…

    σ’ ευχαριστώ που μας το θύμησες λιακάδα…

  10. Φτάνει μόνο που στο θύμισα? Δεν αρκεί η σκέψη…
    Δες τη σελίδα τους.. .
    διάδωσε το με τον δικό σου τρόπο !
    Αν μπορείς στόλισε τα βάζα σου με τα πονεμένα τους χαμόγελα!
    Φιλιά ΠΟλλά

Δακτυλικά αποτυπώματα...