Αρχική » ΚΑΤΣΕ ΚΑΛΑ! » Aρχήσανε τα όργανα

Aρχήσανε τα όργανα

Σύμφωνα με τα όσα προβλέπει το νέο προσχέδιο νόμου για τις μεταμοσχεύσεις  (ετσι οπως  δόθηκε στη δημοσιότητα) ,   εν δυνάμει δότες οργάνων για να χρησιμοποιηθούν σε μεταμόσχευση, θα είμαστε στο εξής όλοι οι Έλληνες! Θα εξαιρούνται  μόνο όσοι  όσο είναι ακόμα ζωντανοί  προλάβουν  να εκφράσουν εγγράφως την αντίθεσή τους, με δήλωση  προς τον Εθνικό Οργανισμό Μεταμοσχεύσεων.

Όπως αναφέρεται στο προσχέδιο, κάθε πολίτης που έχει ενηλικιωθεί, μπορεί να δηλώνει την αντίθεσή του στην αφαίρεση οργάνων του μετά θάνατον, σε ειδικό αρχείο που θα τηρείται στον ΕΟΜ. Η σχετική δήλωσή του θα πρέπει να φέρει θεωρημένο το γνήσιο της υπογραφής του! Εννοείται βέβαια πως  η λήψη των οργάνων  θα γίνεται  νόμιμα  μόνο σε δημόσια νοσοκομεία!

κ.  Λοβερδο  πας  καλά ;;;;  Ή καις βαλβολίνες ;;;

Όλα δηλαδή τα παιδιά κάτω των 18 θα είναι αναγκαστικά δότες οργάνων, αφού δεν μπορούν να αρνηθούν πριν ενηλικιωθούν;  Ή ο κάθε γονιός σαν κηδεμόνας  θα  πρέπει να τσακιστεί να δηλ’ώσει πως δεν θέλει αλλοιώς  κάποιοι θα πετσοκόψουν το παιδί του  με την άδεια της αστυνομίας ;;;  Αφού όλα τα ανήλικα παιδιά θα θεωρούνται δότες και τα στοιχεία τους αναγκαστικά θα υπάρχουν σε κάποιο αρχείο, ποιός εξασφαλίζει το ότι κάποιοι  δεν θα σκοτώνουν, για να πάρουν αυτοδικαίως τα όργανα των ανυπεράσπιστων απέναντι στο νόμο παιδιών ;

.

.

Εκατομμύρια ανθρώπων θα θεωρήσουν  πιθανά ιδανικό   και πολύ ανθρωπιστικό να δωρίσουν μετά θάνατο τα όργανα  τους.   Είναι ανθρώπινο και λογικό να θέλει κάποιος να βοηθήσει τον συνάνθρωπό του με δωρεά οργάνων.

Tο να είναι όμως υποχρεωτικό, το   να  «είσαι εξάρτημα της μηχανής κι ο γιός σου το ανταλλακτικό»  όμως είναι κάτι το σιχαμερό και αδιανόητο,  για  ένα μη διεστραμμένο μυαλό.

Τι συμπέρασμα να βγάλουμε δηλαδή τώρα εμείς;;

Oτι θα δημιουργηθεί μία τεράστια τράπεζα οργάνων και βλαστο-κυττάρων που θα θεωρείται περιουσία του δημοσίου;;;
Oτι επειδή σύμφωνα με το μνημόνιο το ΔΝΤ μπορεί να κατάσχει την δημόσια περιουσία, ή η δημόσια περιουσία μπορεί να εκποιηθεί για να πληρωθεί το δημόσιο χρέος,  θα … γίνουμε  ….  «ανταλλακτικά»  ;;;

.

.

Όχι, δεν είμαι  ούτε  ψυχρή απέναντι στην ανθρώπινη αγωνία  για εξεύρεση  δοτών,  ούτε καχύποπτη ούτε απάνθρωπη !  Αλλά, δεν γουστάρω να με παρασύρουν , οι πολιτικοί  και οι νταβατζήδες  της διαπλοκής ή τα  κάθε είδους παπαγαλάκια  (πόσο μάλλον όταν  αυτά τραυλίζουν) !

Αυτό που συμπεραίνω και  θα σας το πω ευθέως, είναι  πως διαισθάνομαι  ότι,   όσο πλησιάζει η στιγμή που θα πρέπει να ανακοινωθεί και επίσημα η οικονομική κατάρρευση της χώρας, τόσο θα πυκνώσουν τα νομοσχέδια για τις δωρεές οργάνων, την Παιδεία, το Περιβάλλον, τα σκουπίδια, τα αυθαίρετα κτίσματα,  τον Τουρισμό, τις θάλασσες, τις  ακτές, τα .. χελιδόνια,  τα ψάρια   και διάφορα άλλα  που δεν βάζει ο νους μας!  Με όλα αυτά προφανώς ελπίζουν   πως θα αποσπάσουν την προσοχή μας από τα εγκλήματά τους και θα καταφέρουν να διασωθούν!

Ας μην κοροϊδευόμαστε . Όσο αυτή η Μαφία πολιτικών  και των λοιπών μεγαλο καναλαρχών- εκδοτών- εργολάβων- εφοπλιστών και    παπαγαλο-δημοσιογράφων εξουσιάζει τη χώρα,   δεν υπάρχει  ελπίδα !

Όλοι αυτοί λοιπόν και οι παρατρεχάμενοι τους πρέπει  λοιπόν να φύγουν από τη μέση!

– Αφού υποστούν ευνουχισμό για να γλυτώσουμε  και από πιθανούς απογόνους τους  ( μου είπε πρόσφατα σε μια κουβέντα   ένας  αγαπημένος φίλος)

Εγώ πιο…  γεναιόδωρα θα έλεγα :

–  » Aς κρατήσουν τα όργανά τους! Είναι   …  » τζούφια»    όπως και οι ίδιοι! «

16 thoughts on “Aρχήσανε τα όργανα

  1. Δίκιο έχεις..
    Ξέρεις κιόλας, μπορεί να κάνουν εμπόριο και με τα όργανα… δεν θα βγάζουν και λίγα από εκεί..
    Μήπως και καλύψουν το χρέος..

    • Μα αυτο φοβομαστε ολοι! Το εμποριο! Το χρεος δεν καλυπεται με τιποτε πια! Η κατασταση πιστευω εχει ξεφυγει απο καθε ελεγχο.. ΄(

  2. Φανταστικά ξεδίπλωσες την αντίδρασή σου η οποία επεκτείνεται επί παντός ,πιάνει πολλές παραμέτρους του κυρίως θέματος της μετά θάνατον δωρεάς οργάνων ανθρωπίνου σώματος..
    Το συμπέρασμα είναι τελικά όχι η στήριξη αυτή καθ’ εαυτή της καθιέρωσης μιας απόλυτα ανθρώπινης και υγιούς πράξης όπως είναι η μετά θάνατον δωρεά αλλά η παντελής έλλειψης εμπιστοσύνης στα χέρια των εκπροσώπων που θα την διαχειρίζονται.
    Αυτή είναι η μεγάλη ζημιά που έχουμε πάθει σαν λαός Μας έχουν ευνουχίσει την εμπιστοσύνη και την πίστη στον ΑΝΘΡΩΠΟ. Κι αυτό είναι κάτι που με προσβάλλει σαν Άνθρωπο. Δεν το δέχομαι. Πρέπει να αντισταθούμε σ’ αυτήν την αντίληψη. Να ψάξουμε να ξεχωρίσουμε Έλληνες ,γιατί υπάρχουν, που να είναι άξιοι να τους εμπιστευτούμε Αρχές Ανθρωπιστικές όπως αυτή της μετά θάνατον δωρεάς. Γιατί διαφορετικά είτε οικειοθελής είναι είτε υποχρεωτική πάλι στη λαμογιά και την εκμετάλλευση θα πέσουμε.
    Πολύ ωραίο το θέμα που άνοιξες αγαπημένη μου. Ξεφεύγω εγώ από την «Δωρεά Οργάνων»μετά θάνατο και πάω στην «Δωρεά ΑΞΙΩΝ εν ζωή ,μπας και τα καταφέρουμε να πιστέψουμε στον εαυτό μας τουλάχιστον
    Φιλιά

    • Αυτη η πραξη αυτη καθαυτη σαν πραξη Λυγεριτσα μου ειναι απόλυτα ανθρώπινης και υγιής οπως ορθα τη χαρακτηρισες αλλα οταν ακουλοθει προσωπικη αποφαση του ατομου που εχει αποφασισει οικιοθελως τη δωρεα! Με την πολιτικη τους και τον τροπο που μας αντιμετωπιζουν κι εγω προσωπικα θιγομαι ιδαιτερα και νιωθω οτι δεν μπορω να τους εμπιστευομαι για τιποτα πια (ποσο μαλλον για ενα τοσο σοβαρο θεμα) . Σαν ποιες ειναι κατα τη γνωμη σου οι αρχες με πραγματικα ανθρωπιστικες αξιες?
      Ασε που εχω την εντυπωση και διορθωστε με αν καπου δεν ειμαι σωστα πληροφορημενη ενα οποιοδηποτε ανθρωπινο οργανο για να ειναι προσφορο για μεταμοσχευση πρεπει να παρθει απο δοτη που ακομα αναπνεει. Οποτε καταλαβαινεις υποθετω τα ερωτηματικα και τους φοβους μου !
      Κατοπιν αυτων οπως σωστα πολυ σωστα το εθεσες προτιμω να ξεφυγω απο το δωρεα μετα θανατον. Στον αγαπητο μας κ Λοβερδο θα πω : «Αν σας απαντησω παρτε τα …. @*&^* @ … η απαντηση μου θα εκληφθει σαν θετικη?» κατα το γνωστο ανεκδοτο με τη στατιστικη για τη δωρεα οργανων ( μην το επαναλαβω εδω και χαρακτηριστω και αθυροστομη)
      Προτιμώ να ασχοληθω συστηματικα με το … δωρεα ζεστασιας και αγαπης εν ζωη! Αλλωστε η Ανα(σ) ταση πλησιαζει…
      Φιλια και καλο υπολοιπο Σ/Κ

  3. Λιακάδα μου συγχαρητήρια,προσυπογράφω απόλυτα όσα γράφεις με δικαιολογημένη οργή.Είμαι βέβαιος πως κανένας Ελληνας δεν θα ήταν αντίθετος στην προσφορά οργάνων αν υπήρχε σωστή ενημέρωση,όμως στο αποφασίζομεν και διατάσσομεν για ένα τόσο σοβαρό θέμα,που από τη φύση του εμπεριέχει κι άλλες ύποπτες παραμέτρους,δεν θα βρεθεί άνθρωπος να συμφωνήσει.Οι εντολοδόχοι που παριστάνουν την εξουσία δεν μπορούν να κατανοήσουν το απλό:κανένας νόμος δεν μπορεί να «περπατήσει» αν δεν υπάρχει η συναίνεση των πολιτών.
    Να είσαι καλά,καλό βράδυ!

    • Μην εισαι τοσο σιγουρος … πως κανενας Ελληνας δεν θα ηταν αντιθετος στην προσφορα οργανων …
      Κι εγω Ελληνιδα και μαλιστα βερα ειμαι … αλλα δεν μπορω να πω οτι συαινω με μια τετοια ιδεα!
      Πρωτον με ενοχλει και με θιγει αυτο το αποφασιασαμε πριν απο σας για σας και δευτερον φοβαμαι ιδιαιτερα αυτες τις υποπτες παραμετρους!
      Οι εντολοδοχοι που παριστανουν την εξουσια ειναι πιονια αλλονων κι αυτο με κανει να σκεπτομαι πως δεν θα διστασουν καθολου να μας …»πετσοκοψουν» για να μας παρουν ακομα καιτο νεφρι οπως πετσοκοψαν και τα ονειρα μας και το μελλον των παιδιων μας! Ειναι αδιστακτοι και επικινδυνοι ακροβατες !

  4. Αγαπητή Liakada είχα ακούσει και εγώ κάτι σχετικό αλλά το θεώρησα σαν φήμη. Μετά από την ανάρτησή σου μπήκα στο διαδίκτυο και βρήκα στο Skai.gr ότι πράγματι ετοιμάζουν τέτοιο νομοσχέδιο. Ήμουνα με την εντύπωση ότι ο κ. Λοβέρδος ήταν ένας σκληρά εργαζόμενος αλλά ταυτόχρονα ευαίσθητος άνθρωπος που έσκυβε πάνω στα ανθρώπινα προβλήματα με μεγάλη ευαισθησία.
    Παρ’ όλο που είμαι οργισμένος, αγανακτισμένος, απογοητευμένος (όχι αυτό δεν είμαι, θα το εξηγήσω κάποια άλλη φορά) θα δείξω αυτοσυγκράτηση, και θα προσπαθήσω να μη κάνω το σχόλιο ανάρτηση.
    Ακόμα και αν ζούσαμε σε ένα καλά οργανωμένο κράτος με ηθικούς κανόνες και ηθικούς ανθρώπους και ιδίως γιατρούς, και πάλι θα εναντιωνόμουν σε μία τέτοια απόφαση, για λόγους αξιοπρέπειας. Όταν όμως ζούμε σε κράτος αποδιοργανωμένο όπου τίποτα δεν ελέγχεται, αυτοί οι νόμοι είναι άκρως επικίνδυνοι (έχουν την εντύπωση ότι με το που ψηφίζουν κάποιο νόμο λύθηκε και το πρόβλημα, τόσο άσχετοι με την πραγματικότητα είναι, και γι ‘αυτό επικίνδυνοι). Ποιος θα μας προστατέψει από τις συμμορίες που θα δημιουργηθούν στο άψε σβήσε για να εντοπίζουν τα κατάλληλα όργανα για πλούσιος αλλά και απελπισμένους πελάτες και φυσικά να επισπεύδουν την αναχώρηση του δότη;
    Όσο για το αξιοπρέπεια που έγραψα παραπάνω, δεν είμαι ζώο για σφαγή. Δεν δέχομαι να διαχειρίζονται το σώμα μου άνθρωποι παράσιτα, έστω και αν έχει πάψει να έχει ζωή. Με ταλαιπωρήσατε κύριοι όταν ζούσα, αφήστε με τουλάχιστον να αποφασίσω εγώ ο ίδιος όσο ζω τη θα ήθελα να γίνει το πτώμα μου.
    Πείσετε με να γίνω δωρητής, δώστε μου την πρέπουσα μόρφωση και παιδεία για να αποφασίσω εγώ ο ίδιος όπως αποφάσισα και έγινα αιμοδότης, όπως αποφάσισε ολόκληρή μου η οικογένεια. Στην περίπτωση αυτή όμως ήμασταν ασφαλής, δεν υπήρχε περίπτωση να μας αφαιρέσετε τη ζωή, μας χρειαζόσασταν ζωντανούς για να αντλείτε το αίμα μας.
    Liakada ζητώ συγνώμη για την φλυαρία μου. Καλή σου νύχτα gskastro

  5. Αγαπητοι μου Ηφαιστιωνα-Λυγεριτσα και Gskstro, σας αφηνω μια βιαστικη καλημερα . Θα επανελθω να απαντησω στα σχολια σας αργοτερα και με σχετικη ανεση 🙂

  6. Εγώ μόλις έκλεισα τα 17, σε ένα φεστιβάλ νεολαίας στο ΣΕΦ, πήγα στο σχετικόν περίπτερον και έγινα δωρητής οργάνων και σώματος! Φρίκαραν οικογένεια κλπ.
    Κάντε το. Εγώ παρά κάτι ατυχηματάκια που είχα, δεν είδα τον δολοφόνο στη γωνία να με παραφυλάει για να μου πάρει το νεφρί !!!
    Καλή μέρα. (σέβομαι όποιον δεν θέλει να προσφέρει τα όργανα του όταν αποθάνει, τον παρακαλώ μονο να το ξανασκεφτεί)

  7. Αγαπητε μου Gskastro, ακριβως επειδη ζουμε σε ενα κρατος μπαχαλο οπου η συμπεριφορα της πλειοψηφιας δεν διεπεται απο κανονες και ηθικους φραγμους και επειδη δεν εχω καμια εμπιστοσινη οτι οι γιατροι που προανεφερες δεν θα επισπευσουν την αναχωρηση καποιων προκειμενου να εξυπηρετησουν απελπισμενους πελατες με παχουλα πορτοφολια , δεν εχω πεισθει πειθομαι να διαθεσω το σωμα μου ( το οποιο μεταξυ μας δεν νομιζω να τους φανει και πολυ χρησιμο ) για να το πετσοκοψουν, » καποιοι » !
    Προτιμω να γινει σταχτη οταν ερθει αυτη η ωρα και να το σκορπισει η κορη μου στη θαλασσα ( αν ως τοτε επιτραπει η καυση) …
    Επιπλεον με ενοχλει ιδιαιτερα και η ιδεα πως αποφασιζουν αυτοι για μενα χωρις καν να με ενημερωσουν πρωτα και να με ρωτησουν μετα? Πρωτον δεν ειμαι κτημα τους και δευτερον κρυβουν πολλα γεγονος που καθιστα υποπτες τις προθεσεις τους!
    Να μη ζητας συγνωμη για τη «φλυαρια » σου γιατι δεν την βλεπω σαν φλυαρια αλλα σαν εκτενες αλλα σφαιρικο και εμπεριστατομενο σχολιο! Συνεπως ειναι ευπροσδεκτη 🙂

    Υγ Το δελτα με την ανω κατω τελεια ειναι πλατυ χαμογελο που δεν εγραψα σωστα και δεν εμφανιστηκε οπως τουτο ή το παραπανω!

  8. Αγαπητε μου Γιαννη, το σκεφτηκα ..το ξανασκεφτηκα .. για να ειμαι πιο ακριβης το ειχα σκεφτει σε καποια φαση πριν λιγα χρονια αλλα ακομα και τωρα δεν με εχουν πεισει ( κι εμενα οπως και παρα πολλους άλλους) οτι οι προθεσεις τους ειναι τοσο ανθρωπιστικες και αγνες οσο θελουν να τις εμφανιζουν!
    Οποτε δοτρια οργανων σωματος με βλεπω μονο σε περιπτωση δικου ανθρωπου και φτυνω τον κορφο μου μη χρειαστει γιατι σε θεματα υγειας ειμαι ακρως προληπτικη!
    Εσυ μπορει να μην ετυχε ( παρα κατι ατυχηματακια που ειχες) να δεις το δολοφονο στη γωνια να εχει στησει καρτερι να σου παρει το νεφρι, αλλα εμενα μου ετυχε να δω με τα ματακια μου στο ΚΑΤ να περνουν αντι την ασθενη, την αδερφη της και συνοδο που κοιμοταν στο διπλανο κρεβατι με τα τζην, στο χειρουργειο για «σπονδυλοδεσια «.

    Μου ετυχε να σταματησει ο ιδιος ο πατερας μου σαν ασθενης τον οφθαλμιατρο χειρουργο απο το να επεμβει στο δεξι ματι κι οχι στο αριστερο που ειχε την αποκολληση του αμφιβλιστοειδους γιατι απλα ο «γιατραρας» εμπλεξε το ..σκορδο με το κρεμμυδι!
    Οποτε νομιζω διακαιολογημενα ειμαι δυσπιστη απεναντι στους γιατρους μας!
    Οσο για τους πολιτικαντηδεςμας ειναι για τις κλωτσιες κι αν εχουν αντιθετη αποψη ας ερθουν να μας το αποδειξουν!
    Ιδου η Ροδος ιδου και το πηδημα! Προς το παρον για να καλυψουν τα «εγκληματα » τους και επειδη ετσι τους … βολευει πηδανε οικονομικα εναν ολοκληρο λαο!
    Ερωτηση : την αποφαση ειπες την πηρες στα 17 σου. Αν ηταν να την παρεις τωρα, θα την επερνες το ιδιο αβιαστα;;;

  9. Παράθεμα: Μύρια ΟΧΙ για χίλιους λόγους στο Σχέδιο Νόμου για τις μεταμοσχεύσεις. | Ελεύθεροι άνθρωποι τώρα

  10. Παράθεμα: Η ΠΑΓΙΔΑ ΤΗΣ ΔΩΡΕΑΣ ΟΡΓΑΝΩΝ | Ελεύθεροι άνθρωποι τώρα

  11. Παράθεμα: Εμπόριο οργάνων (…δωρεά οργάνων) | Ελληνικά Νέα – Blog Ενημέρωσης και Σχολιασμού

  12. Παράθεμα: Η ΠΑΓΙΔΑ ΤΗΣ ΔΩΡΕΑΣ ΟΡΓΑΝΩΝ « Ένας Έλληνας

Δακτυλικά αποτυπώματα...