Αρχική » ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ » Παίζεις ;

Παίζεις ;

Τούτο το μπαλάκι για μπλογκοπαίχνιδο μου ήρθε  αιφνιδιαστικά από τον blogger  Στεριανή Ζάλη! Είπα να παίξω κι εγω μια φορά έτσι για αλλαγή! Μας ζαλισαν τον έρωτα όλες αυτές οι καταστάσεις γύρω μας! ‘Επιασε και η Άνοιξη και η διάθεση μας ζητάει κάτι ανάλαφρο!
Ας «ξαλλεγράρουμε»    λιγάκι! Πάμε λοιπόν …

1. Ποιό τραγούδι σ’ έκανε κάποτε να κλάψεις;

Tραγουδι που εχει σημαδεψει τη ζωη μου

2. Πιστεύεις τους καθρέφτες;


Όχι … γιατί αν δεν είναι ακριβοί και πεντακάθαροι παραμορφώνουν το είδωλο μας! Αντίθετα πιστεύω σε οτι αντικατοπτρίζει στη φωνή , στην εκφραση και στο φέρσιμο, η ψυχή του ανθρώπου!

3. Η πρώτη σου σκέψη στη θέα ξέστρωτου κρεβατιού;  

Απωθητική αν … το βρω ετσι!

Μπορεί να ακουστεί ψυχο καταναγκαστικό αλλά μ αρέσει  η τάξη… μισω τα γεματα τασακια, τις εφημεριδες στο πατωμα τα μπουκάλια διπλα απο το κρεβατι! Επίσης τα τσαλακωμένα σεντόνια( υπάρχουν ξερετε και αυτά με το λαστιχο πάνω στα οπία μπορεις να χορο-πηδας όσο θες) Θεωρώ το άστρωτο κρεβάτι σαν κλασσικό  δείγμα ακαταστασίας  του αλλουνού/ης !

4. Αν έχτιζες τον κόσμο απ’ την αρχή, τι θ’ αφαιρούσες; Το χρόνο ή το θάνατο;

Μισό να το σκεφτώ! Δεν πέρασε ποτέ πριν απο το μυαλό μου!

… Αν χτίζοντας τον κόσμο από την αρχή αφαιρέσεις από μια  ζωή το χρόνο  κάποτε αυτός/η που τον έχει  , «τελειώνει» τη στιγμή που εσύ κάνεις την αφαίρεση οριστικά! Αν αφαιρέσεις το θάνατο  δεν θα τελειώσει ποτέ! Αλύτρωτη, θα γίνει  η ζωή  του λοιπόν! Κι αν είναι  αφόρητη και δεν την θέλει πια? Συμπέρασμα. Θα επέλεγα να  αφαιρούσα τον Θάνατο! Ναι!

5. Έχει ελλείψεις ο ουρανός;

Ναι πολλές! Από Ουράνια τόξα! Και απο πεφταστέρια!

6. Ποιο σύνθημα θα έγραφες στον τοίχο του σπιτιού σου;

Αλλά  όχι στον τοίχο  του σπιτιού μου! Θα  χάλαγε το στυλ του!  Μισώ το γράψιμο στους τοίχους! Θεωρώ οτι  οι τοίχοι δεν είναι για να γράφουμε αλλά για να τους βάφουμε!  Γι αυτό και μερικά γκράφιτι

που κοσμούν τοίχους σε κάποιες άχαρες πολυκατοικίες , κρύβοντας την ασχήμια τους και την άχαρη όψη τους , τα βρίσκω όμορφα!

7. Ποιο μεσημέρι της ζωής σου δεν θα αποχωριζόσουν;  

Ένα μεσημέρι Καλοκαιριού σε μια αγαπημένη μου παραλία όπου μια βραχνή φωνή μου χάιδεψε  για  πρώτη φορά τα αυτιά… Μια τρυφερη αναμνησηαπό τον πρωτο μου έρωτα

8. Ποιός ήρωας καρτούν σε εξοργίζει;

Πάντα μου την έδινε ο  Έλμερ Φαντ .  Πάντα ριγμένος ! Θύμα! Δεν τον συμπαθούσα όμως !Δεν γινόταν και τους δυο! Ήμουν σαφώς προκατειλημμένη υπέρ του Ντάφυ Ντακ!

9. Ο πιο άδικος φόβος σου;

Γενικά δεν είμαι άτομο που φοβάται άνευ λόγου! Ετσι αόριστα φοβάμαι τα …  άγρια … πεσίματα και τα σπασίματα (γι αυτό άλλωστε και δεν κάνω scateboard! ΄-)p  )

Φοβικές αντιδράσεις όπως πχ στις ταραντούλες,είχα ,έχω και θα έχω!

όπως και πολλοί από σας πιστεύω,   έχω , διάφορες χρόνιες φοβίες όπως υψοφοβία! Τρέμω λέμε!

και φοβία απέναντι στο.. . χάος  και μια πιθανή πτώση μου σε αυτό.

10. Σε ποιο βιβλίο θα ορκιζόσουν;

Σε κανένα βιβλίο! Δεν έχουμε πει πως είμαι ελαφρώς… άπιστη? Οπότε σίγουρα δεν θα ορκιζόμουν στην Αγ. Γραφή ή σε κάτι τέτοιο…

Είμαι αρκετά ορθολογίστρια και δεν πιστεύω επίσης και στους όρκους. Κατα  επέκταση δεν ορκίζομαι  γενικά !  Πόσο μάλλον να ορκιστώ σε φύλλα χαρτιού…

11. Τι γεύση έχει η άνοιξη;

Ασυναγώνιστη!

Κι επειδή σήμερα είναι κι επίσημα η πρώτη μέρα της , σας χαρίζω δυο μπουμπουκιασμένα κλαράκια  ροδακινιάς*    από τον κήπο μου.


Τέλος των σημερινών ερωταπαντήσεων…

και δώστου κλώτσο να γυρίσει το παιχνίδι μας να  συνεχίσει

πετώντας το  μπαλάκι

στις  Ρία,       Σίλια,       Ginger,     Ρενάτα     Crazy Daizy και

τους  BlueΗφαιστίωνα ,   Μούργο  ,  Χρηχα    και  Νο label

και  ….  όποιον άλλο/η   θέλει να παίξει τώρα που γυρίζει!

*  Πατείστε επάνω τους για να τις απολαύσετε  σε μεγέθυνση !

20 thoughts on “Παίζεις ;

  1. Ωραίο μπλογκοπαιχνιδάκι! Ειδικά με τις τελευταίες φωτογραφίες που έβαλες απ’τον κήπο σου μ’άρεσε πολύ! 🙂
    Για να δούμε ποιοι άλλοι κι άλλες θα παίξουν…
    Φιλάκια!!

    υγ.χθες σου άφησα σχόλιο και δε με άφησε να το αφήσω αν δεν έμπαινα στο λογαριασμό μου του γορντπρες για να δούμε αν θα με αφήσει σήμερα…

    υγ2. δε με αφήνει και αναγκαστικά έκανα λογκιν… γιατί όμως;
    http://skotadi-fos.blogspot.com

    • Γιατί πάντα έτσι δεν έκανε? Σε αφησε τελικά! 😀
      Χαιρομαι που σου αρεσαν οι ερωταπαντησεις ! Θα παίξεις ? Έλα να σε γνωρισουμε λιγάκι!
      Οι τελευταιες ειναι προχθεσινες απο τον κήπο! Νομίζω όμως θα σου αρεσει και αυτή που πέτυχα το ουράνιο τόξο ! Πάτα επάνω της! εμενα αυτή μ αρεσει περισσότερο από ολες!

  2. ωχ, τι έγινε παδιά; με χώσατε εις παίγνιον; οκ, εγώ δύσκολα χαλώ χατήρι, ειδικά με τέτοια Ανοιξιάτικη Λιακάδα… ωραίες οι απαντήσεις σου, να δω εγώ πως θα τα πάω, να είσαι καλά

  3. ουάου!

    ψοφάω για μπλογκοπαίχνιδα!θα παιξω αλλά όχι σήμερα φιλενάς. και ρε κοπελιά, τι ψαγμένες απαντήσεις είναι αυτές που έδωσες; με μπλόκαρες εντελώς!

    πάντως η ερώτηση για την έλλειψη στον ουρανό, έχει τέλεια απάντηση!

    • Το ξέρω οτι ψοφάς για μπλογκοπαίχνιδα! Παίξε όποτε σε βολεύει! Σου έβαλα εγω deadline? 😀
      Οχι και ψαγμένες οι απαντησεις μου! Ειναι από τις ελάχιστες φορές που έγραψα κάτι τόσο αυθόρμητα χωρίς να το ξανακοιτάξω!
      Πραγματικά θάθελα περισσότερα … ουράνια τοξα! Οχι μονο μεταφορικά αλλαά και κυριολεκτικά! Μετά από αυτο το ουράνιο τόξο είναι που ερωτεύτηκα το ορεινό αυτο χωριό και τη διαμονή μου εκεί! Δεν θα ΄πιάσουν οι ζέστες? Από τώρα κάνω σχέδια για απόδραση!

  4. Aαααα τέλεια, ότι μου χρειαζόταν αυτή την εποχή ήταν ένα ακόμα παιχνίδι. Κι επειδή είναι φρέσκο το προηγούμενο θα περιμένουμε 1-2-3 μερούλες έτσι φιλενάς? Εν τω μεταξύ μαζεύω τις Ρωτησούλες και πάω να πλέξω τον ιστό μου. Φιλάκια

    ΥΓ. Να παραπονεθώ τωρα, που οταν σε κάλεσα καποτε εγω συμμετείχες με σχόλιο κι όχι με ανάρτηση? Οχι δε θα παραπονεθω, θα δείξω απλά ΑΝΩΤΕΡΟΤΗΤΑ

    Φιλιαααααααααα

    YΓ ναι η wordpress δεν με αφήνει να σχολιασω παρά μονο με τον WordPress λογαριασμο μου…..αληθεια πως την αντέχεις!?

  5. Βρε, βρε! Καλως τηνε την περδικα! Είπα να παίξω κι εγω μια φορά έτσι για αλλαγή! Την γνώριζα την περίμενα αυτή την αντίδραση σου γι αυτό και το διευκρίνισα από την αρχή του κειμένου! 🙂
    Xαιρομαι που δεν παραπονεθηκες αλλα απλα έδειξες ανωτεροτητα! Πλέξε τον ιστο σου κι ελα! Θα σε περιμενουμε…
    ΥΓ. Μηπως στο φυλαει επειδη της εκανες απιστια με τη blogspot? xaxa δεν ξερω τις συνθηκες με τις οποιες ειχες μπει και δεν σε αφηνε να μου σχολιασεις … ( ως τωρα δεν είχε υπαρξει αλλο τετοιο κρουσμα)
    Αν θες ελα απο διπλα και πες μου αναλυτικα
    Φιλιαααα ,παλιοκοριτσο!

  6. Δεν έπαιξες απλά. Ομόρφυνες το παιχνίδι. Βρήκα εξαιρετικά ενδιαφέρουσες τις απαντήσεις σου.

    Ροδακινιά ε; Ασυναγώνιστο η ομορφιά και τ’ άρωμά της. Όταν βγουν οι καρποί της να τη φωτογραφήσεις ξανά.

    Καλό απόγευμα και σ’ ευχαριστώ που πήρες μέρος στο παιχνίδι.

    • Αντώνη , χαίρομαι που με κάλεσες και έπαιξα σε αυτό το μπλογκοπαίχνιδο…
      Ναι Ροδακινίτσα.. Σίγουρα θα τη φωτογραφίσω! Ελπίζω ως τότε να έχω μαθει και τη φωτογραφική μου μηχανούλα η οποία βοήθησε στην σύλληψη αυτών των εικόνων! Αν συνελαμβανε και μυρωδιές θα ήταν τέλεια!

  7. Καλησπέρα αγαπητή….

    Ευχαριστώ για τη πρόσκληση στο μπλογκοπαίχνιδο….

    Δυστυχώς όμως φοβάμαι ότι η διάθεσή μου δεν είναι ακριβώς η κατάλληλη … φοβάμαι ότι θα σε ξενερώσω με τις απαντήσεις μου …είμαι λίγο πεσμένος αυτήν την περίοδο, έχω κάνει όπως θα παρατήρησες και ένα μεγάλο διάλειμμα από το μπλόγκ …αποτοξίνωση ….
    Ας ευχηθούμε με τον ερχομό της άνοιξης να φτιάξουν και τα κέφια μου , για να μπορώ να συμμετέχω στην παρέα όπως παλιότερα….

    Τα λέμε….

    • Δεν είναι υποχρεωτικό να παίξεις! Ποιός μπορεί να σε παραξηγήσει αφού είναι θέμα διάθεσης!
      Τα διαλείματα που ανέφερες βοηθούν στην αποτοξίνωση απο το blogging…
      Eύχομαι σύντομα να εκλείψουν οι λόγοι που σε κάνουν να νιώθεις έτσι πεσμένος και η Ανοιξη να φέρει αλλαγή στη διάθεση και ενεργή συμμετοχή στις μπλογκοπαρέες …

Δακτυλικά αποτυπώματα...